Konkurs Kampania Społeczna Roku →
Celem działania Akademii Komunikacji Społecznej jest praktyczna edukacja
w zakresie marketingu społecznego wszystkich twórców, inicjatorów i nadawców
kampanii społecznych, programów CSR i CRM. Akademia Kampanii Społecznych
to platforma wymiany informacji, wiedzy oraz szkolenia z zakresu marketingu
społecznego.

Eksperci

Ireneusz Stankiewicz

Specjalista ds. kampanii społecznych. Psycholog z doświadczeniem w badaniach społecznych, badaniach reklamy i CSR. Współpracował z Polskim Generalnym Sondażem Społecznym. Był wykładowcą Collegium Civitas, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Wydziału Psychologii UW oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych.

Paweł Prochenko

Specjalista ds. komunikacji oraz realizacji kampanii społecznych. Pomysłodawca i prezes Fundacji Komunikacji Społecznej. Socjolog i antropolog kultury oraz absolwent marketingu i zarządzania. Stypendysta programu szkoleniowego na temat komunikacji społecznej i mediów Departamentu Stanu USA. Przedstawiciel Rady Pożytku Publicznego w Komisji ds. Kampanii Społecznych w TVP. Odznaczony Brązowym Medalem Obronności Kraju za zasługi w promocji Wojska Polskiego.

Magdalena Wieczerzyńska

Specjalistka ds. komunikacji, koordynatorka projektów z zakresu CSR, szkoleniowiec. Od 4 lat odpowiedzialna za konkurs Kampania Społeczna Roku. Aktualnie odpowiada też za koordynację programu „Kumulacja Aktywności” dla Fundacji LOTTO Milion Marzeń. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. w Fundacji SYNAPSIS, UNDP oraz agencjach: Onboard PR i 24/7 PR.

Izabela Sałamacha

Od początku pracy zawodowej realizowała i współtworzyła projekty zaangażowania społecznego, głównie dla klientów z branży farmaceutycznej. Jej kampanie zdobyły liczne nagrody w Polsce i na świecie, m.in. Srebrny Lew Cannes PR Lions, European Excellence Award, Digital Communication Awards. Pracowała w agencjach: On Board Public i Hill+Knowlton Strategies. Z tą drugą współtworzyła i koordynowała kampanie zdrowotne, m.in. dla AstraZeneca („Droga do Siebie”), GlaxoSmithKline („Mam Haka na Raka“), Gedeon Richter („Mam SM”, „Kiedy 1+1=3”) czy PUO („Zdrowa Gmina”). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu CSR. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na UW oraz Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego w Szkole Biznesu PW.

Marcin Świejkowski

Związany z planowaniem, strategią komunikacji i działaniami PR innowacyjnych projektów społecznych w obszarze aktywizacji zawodowej. Od 2009 roku dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl, autor wielu artykułów dot. zagadnień CSR, employer branding, personal branding. Laureat konkursu dziennikarskiego "Pióro Odpowiedzialności". Studiował psychologię ze specjalizacją zarządzanie zasobami ludzkimi. Absolwent socjologii.